Specificaties 450W (80 Plus Gold) • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Cooler Master Silent Pro Gold 450W. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

Cooler Master Silent Pro Gold 450W en 550W review: betaalbaar goud

Een paar maanden geleden introduceerde Cooler Master twee nieuwe modellen in de Silent Pro Gold voedingenreeks met capaciteiten van 450 watt en 550 watt. Beide voedingen hebben we uitvoerig getest.

Lees verder op Hardware.Info

Heb jij ook een Cooler Master Silent Pro Gold 450W?