Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4

BitFenix Recon Black

Pluspunten

• Ziet er mooi uit, en SoftTouch is keurig materiaal
  • Touchscreen werkt goed
  • Veel features voor een fancontroller
  • 5 Ventilatoren
  • Ventilatoren kunnen ook geheel uitgeschakeld worden
  • 5 Temperatuursensoren
  • Flink software instellingen
  • Toegang tot de controller vanaf je mobiel of van buiten huis.
  • Goedkoop

Minpunten

• Kijkhoeken van het scherm
  • Hoger vermogen per kanaal was leuk geweest
  • Flink wat kabels om alle functionaliteit mogelijk te maken houdt in dat je wat werk aan het netjes wegwerken van de kabels kan hebben.

Features Score: 5

BitFenix Recon Black

Pluspunten

• Eenvoudig in pc te plaatsen
  • Functionalitiet
  • Via mobiele toepassingen in te stellen
  • Gevoeligheid toetsen fysiek display
  • Fans kunnen indivudueel uitgezet

Minpunten

• Slechte kijkhoek
  • Geen officiële desktop app
  • Stabiliteit vierde en vijfde fan

Kwaliteit Score: 5

Pimpdoggy 29 januari 2017

BitFenix Recon Black

Gekocht voor de finishing touch voor me gamepc.

Pluspunten

• 5 fans
  • Touchscreen
  • Hoog futuristisch design

Minpunten

• Piepje meteen uitgezet pijn aan je oren
  • Veeeeel kabels
  • Pasvorm niet helemaal super maar kan aan mijn kast liggen

sapphire 8 mei 2016

BitFenix Recon Black

Uitgebreide fancontroller die qua kleur matcht met andere Bitfenix softtouch kasten. Veel kabels om alles mogelijk te maken, nadeel qua wegwerken voordeel omdat ze genoeg bij leveren qua verleng kabels ed. Vind de functie om fans via app/internet te bedienen niet fijn, lijkt me wat onveilig idee.

Pluspunten

• USB en touchscreen
  • Veeeel Kabels, je komt niets te kort
  • Veel functionaliteit voor de prijs !
  • Hoog gadget/speel gehalte

Minpunten

• Kijkhoek scherm !
  • Veeeeeel kabels
  • Frafiele aansluiting kabels trekt makkelijk los

RedLed 27 februari 2015

BitFenix Recon Black

De BitFenix Recon is in mijn ogen de beste fancontroller die je kunt wensen voor zo'n lage prijs. De internetverbinding is handig als je je PC zware taken laat uitvoeren terwijl je uit huis bent,

Pluspunten

• 5 fan aansluitingen
  • 5 temperatuur sensors
  • Internet verbinding
  • Gemaakt van een fijn aanvoelend materiaal (BitFenix Softtouch)
  • LCD touchscreen werkt goed
  • Genoeg reserve kabeltjes meegeleverd, mocht je een nieuw kabeltje nodig hebben
  • Extreem goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Fans kunnen individueel worden uitgezet

Minpunten

• Kijkhoek is vanaf bovenaf gezien niet optimaal, maar aangezien ik mijn PC op mijn bureau heb staan, heb ik daar geen last van
  • Creëert nogal een dradenbende, met maar liefst 12 kabeltjes die moeten worden aangesloten
  • De stabiliteit van poort 4 en 5 is iets minder goed
  • Is niet zwart, eerder donkergrijs

AlexHoorn 26 januari 2014

BitFenix Recon Black

Aardige fan controller voor de prijs. Helaas vindt mijn unit het nogal vaak nodig om de fans even naar 100% te schroeven.

Pluspunten

• Display/Touchscherm
  • Aansluitingen

Minpunten

• Willekeurig fans naar 100%

kokosnootje 31 oktober 2013

RubenSaurus 24 juli 2013

Kwaliteit Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BitFenix Recon White?