Gelid Solutions 8-Pin Extension Cable - Sleeved Black 30CM

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
NBraddock 17 april 2019 Product gekocht

Gelid Solutions 8-Pin Extension Cable - UV White 30CM

Nette kabel, qualiteit is welliswaar ietsjes minder dan concurrenten, maar de prijs is daar ook wel naar. Prijs qualiteit verhouding is perfect. Voor iemand die voor het eerst een nette build maakt, is dit ideaal.

Pluspunten

• Goedkoop
  • What you see is what you get

Minpunten

• Qualiteit kan wat hoger

JulianvdBerge 17 februari 2016

Gelid Solutions 8-Pin Extension Cable - Red 30CM

Zoals aangegeven op Tweakers zijn dit geen PCI-e kabels maar EPS kabels! Ik ben via Tweakers terecht gekomen bij Sicomputers en daar heb ik ze besteld, jammer genoeg paste deze niet in mijn video kaarten. Ik heb het nader onderzocht en kwam er achter dat dit EPS kabels waren, jammer.

Pluspunten

• Oogt goed

Minpunten

• Kabels mochten wat slapper zijn is moeilijk te buigen.
  • Is eps dus GEEN pci-e

Jillis6 10 november 2013

Gelid Solutions 8-Pin Extension Cable - Sleeved Black 30CM

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gelid Solutions 8-Pin Extension Cable - Sleeved Black 30CM?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft