×

Help Tweakers verbeteren

Ben je op zoek naar een baan in de IT? Help ons dan mee de website van Tweakers te verbeteren en geef je op voor ons onderzoek in Amsterdam. Het duurt een uurtje en als dank ontvang je een VVV bon van 40 Euro. Reis-/parkeerkosten worden ook vergoed. We sturen je een bericht als je geselecteerd bent.

Aanmelden

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
mravensbergen 25 oktober 2016

Philips Senseo Quadrante HD7863/60 Zwart

Voor even snel een kopje koffie. Kwaliteit koffie erg afhankelijk van de pads natuurlijk. Compact en neemt weinig plek in door vierkante vorm. Magneetje waterreservoir die aangeeft of er genoeg water in zit blijft al snel hangen. Vaak ontkalken

Pluspunten

• compact
  • prijs
  • opwarmtijd

Minpunten

• veel ontkalken
  • waterpeil indicatie zit snel vast

frankiefrankieNewbie 26 augustus 2016

Philips Senseo Quadrante HD7863/60 Zwart

wat een fijne koffiemachine. Je kunt er lekkere koffie met een crema laag mee maken. En de snelheid is prima.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• slechte koffie

madmaxnl 9 april 2014

Philips Senseo Quadrante HD7863/80 Rood

madmaxnl 9 april 2014

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips Senseo Quadrante HD7863/60 Zwart?