Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Janus Bier 14 mei 2015

Samsung Travel Adapter Zwart

Nadat ik mijn originele Nexus 5 oplader kwijt was ben ik op deze uitgekomen. Mijn telefoon laadt nu sneller op , minder dan 1 uur en 10 minuten van 0 naar 100% itt ongeveer 2 uur met de originele oplader. Uitstekende oplader voor 10 euro. (geen last van piepend geluid)

Pluspunten

• Output 2a

Minpunten

• geen

Rhitik 5 november 2014

Samsung Travel Adapter Zwart

Snelle oplader (2000 mA) in vergelijk met de standaard oplader (700 mA). Voldoet aan de verwachtingen. Zeker dubbel zo snel opladen. Enige nadeel: wanneer de accu van het apparaat volledig is geladen, hoor je een irritant hoog piep geluid. Dit hoor ik niet bij de standaard oplader.

Pluspunten

• snel opladen
  • losse oplader met usb-ingang (kun je dus ook andere usb stekkers instoppen)

Minpunten

• hoog piep geluid bij volledig opgeladen accu

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Travel Adapter Zwart?