sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

1 review

Philips 46PFL8008S Zwart

Specificaties 46" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 200Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
jklieverik 15 augustus 2014

Philips 46PFL8008S Zwart

Zeer fijne goede televisie! Regelmatige software updates zorgen voor zichtbare en merkbare verbeteringen. Een zeer goed product van Philips die het geld meer dan waard is.

Pluspunten

• Fijn beeld, goede ambilight en ziet er prachtig uit. Een sierraad in onze kamer. Gemakkelijk te bedienen en de instellingen zijn snel gegaan. Daarna is de TV ook nog goed te tweaken. TV communiceert prima via HDMI met de Denon AVR receiver.
  • Het zwart van het beeld is ook erg zwart (en niet grijzig). Na eenhalf jaar intensief gebruik werkt ie nog als nieuw!

Minpunten

• Geen minpunten zo ver (bijv. geluidskwaliteit weet ik niet, want gebruik een aparte receiver.

Inbrandgevoeligheid Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 46PFL8008S Zwart?