1 review

LG 42LA7408 Wit

Specificaties 42" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - LG's 55" LA7408: mooie tv met buggy software

Wij bekeken de 55"-variant van LG's smart-tv LA7408, die op dit moment voor minder dan 1700 euro te koop is. Is het LG gelukt om een goede prijs-kwaliteitverhouding te leveren?

78    15 okt '13

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
djeejdjeej 28 augustus 2014

LG 42LA7408 Wit

Geweldige TV voor de prijs (599.-), ik ben hem nu een paar maanden en ben er nog steeds erg blij mee. Het design en afwerking vind ik ook erg mooi, al is dat persoonlijk natuurlijk.

Pluspunten

• Beeld en geluid zijn prima voor zover ik dat als non-expert dat kan beoordelen. De smartfuncties zijn uitgebreid, Apps zoals Spotify en Netflix ontbreken niet en bediening via smartphone (als afstandsbediening maar ook voor content streamen via bijv. Youtube) zijn leuke features. Ook content afspelen van NAS e.d. werkt naar behoren

Minpunten

• Netflix ondertiteling is geel en blijft af en toe hangen (wat weer opgelost wordt door heel even beeld te pauzeren). De afstandsbediening is even wennen, het werkt prima maar af en toe verlang ik toch graag een afstandsbediening met meer fysieke knoppen om sneller bepaalde functies op te roepen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 42LA7408 Wit?