Sony DSC-TX30 Zwart

Specificaties 18,2MP • Full HD filmen • 5x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Cliff 1 januari 2017

Touchscreen blijft zwak punt

Pluspunten

• Kwaliteit foto's en film
  • Compact
  • Design

Minpunten

• Touchscreen
  • Degelijkheid

Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 4

robkooi0Newbie 19 juni 2015

Sony DSC-TX30 Zwart

Deze camera is voor de prijs echt top! Ik heb hem mee gehad naar Kos afgelopen herfstvakantie, daar heb ik super foto's kunnen maken. Het menu met settings is heel uitgebreid, van onderwater settings tot panorama, alles wat je nodig hebt zit er op! Onderwater foto's maken gaat ook prima!

Pluspunten

• handig formaat
  • goede foto's
  • automatische stand super!
  • robuust
  • super fijn touchscreen

Minpunten

• een raar geluid tijdens filmen onderwater (kan aan mijn exemplaar liggen)
  • touchscreen onderwater niet te bedienen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony DSC-TX30 Zwart?