Specificaties 7" • 1024x600 • 16GB • Android 4.1 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Asus Memo Pad ME172V Grijs. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

Drie 7-inch tablets review: Acer, ASUS en Prestigio

Kleine tablets waren vaak wat ondergeschoven kindjes. Met de Nexus 7 van ASUS werd ook dat segment plotseling serieus genomen. Wij bekijken drie budget-modellen.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Toon reviews van:
dreke01 28 maart 2013

Asus Memo Pad ME172V Wit

Pluspunten

• goede bouwkwaliteit
  • in het gebruik snel genoeg
  • microsd uitbreiding
  • handige Asus app's standaard aanwezig

Minpunten

• scherm
  • scherm
  • scherm
  • geen bluetooth
  • plaatsen van microsd moet zeer precies gebeuren anders schuif je het kaartje buiten de houder en krijg je em er bijna niet meer uit.

kloosterboer 27 december 2014

Asus Memo Pad ME172V Grijs

voor een budget tablet valt de asus toch erg tegen, vooral het scherm en de snelheid vielen mij in het bijzonder erg op in negatieve zin. de tablet voelt stevig en kwalitatief, jammer dat de prestaties helaas niet van het zelfde niveau zin als de afwerking

Pluspunten

• stevige behuizing
  • accuduur

Minpunten

• scherm
  • trage processor
  • zeer veel bloatware

jmen 3 november 2013

Asus Memo Pad ME172V Grijs

Leuke tablet om mee te klooien. Ik heb m geroot en bijna stock gemaakt.

Pluspunten

• Front camera

Minpunten

• Scherm
  • Geen bluetooth
  • Bloadware

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus Memo Pad ME172V Grijs?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8