Niet beschikbaar
Specificaties 760W (80 Plus Platinum) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair AX760. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

1 van 5 sterren
Toon reviews van:
KrinnenGames 25 april 2023 Product gekregen

Corsair AX760

Deze voeding is zeer goed, alhoewel je het nu niet meer kan kopen, zou het nog steeds een hele goede voeding zijn. Het heeft veel aansluitingen en een groot wattage, zelfs voor de gamers. Het heeft een hele stille voeding die je ook compleet uit kan zetten. Ik zou willen zeggen dat je dit moet kopen maar helaas is dat niet mogelijk meer.

Pluspunten

• Hoog wattage
  • Niet luid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Niet te koop

Uncle Mel 17 juni 2015

Topvoeding voor een PC die 100% stabiel moet zijn

Pluspunten

• Robuust, stevig.
  • Full modular met mooie kabels. komt niets te kort
  • Looks

Minpunten

• Als ik iets zou moeten invullen, de prijs. maar ik denk dat hij het dubbel en dwars waard is.

Excorio 23 maart 2015

Corsair AX760

Zeer degelijke en stille voeding.

Pluspunten

• Efficient
  • Stil
  • Modulair
  • Twee fan standen

Minpunten

• Meer sata power kabels bij gekunt en minder molex

Ted.van.es 1 oktober 2014

Corsair AX760

Stabiel en een hele fijne voeding vooral bij licht gebruik.
ik heb er nu zelf een i7 4790k en een gtx 970 aan hangen en op full load blijft de fan zelfs nog stil staan

Pluspunten

• Fan stopt met draaien bij +-50% gebruik
  • Veel kabels met hele nette sleef
  • 80+ platinum

Minpunten

• Wel heel erg groot maar dat maakt niks uit bij een grote kast

Aezel 11 juni 2014

constantin 10 oktober 2013

Source90 13 september 2013

jorisderoo 30 juni 2013

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair AX760?