Niet beschikbaar
Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Headsets voor de Xbox One - Luisteren via een adapter

Na een test van headsets speciaal voor de PlayStation 4 kon een test van Xbox One-headsets natuurlijk niet uitblijven. Het aanbod daarvan is veel minder groot, maar we hebben er toch vier onder handen genomen.

89 14 dec '15

Round-up - Vijf goedkope gameheadsets getest

We hebben uit de Pricewatch vijf populaire gameheadsets gekozen die minder dan honderd euro kosten. We hebben ze uitgebreid getest, waarbij we meer hebben geluisterd dan onze oren groot zijn.

249 28 apr '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
itz_game_pro 10 november 2019 Product gekocht

Tritton Kunai Stereo Headset Zwart (PS3 + PS Vita)

Zal de headset zeker aanraden als budget vriendelijke headset voor simpele doeleinden als minecraft en muziek luisteren.

Pluspunten

• Gaat lang mee

Minpunten

• Geluid kwaliteit
  • Niet comfortabel
  • Niet geschikt om naar voetstappen te luisteren

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3

MaxTheKing 7 april 2021 Product gekocht

Tritton Kunai Stereo Headset Zwart (PS3 + PS Vita)

Prima headset voor het geld. Heb deze in 2013 aangeschaft, en tot vorige week (!!!) gebruikt. Natuurlijk waren de earpads wel enorm versleten, en had het kabeltje een breuk, maar hij deed het nog steeds! Geluid is niet heel denderend, maar daar is de prijs ook naar.

• Gaat lang mee!

Minpunten

• Voelt niet heel stevig

StofzuigslangNewbie 28 februari 2018 Product gekocht

Tritton Kunai Stereo Headset Zwart (PS3 + PS Vita)

Hele goeden headset, Heb hem nu voor 4 jaar en werkt nog steeds, wel wat schaden door veel gebruik. Geluid is goed, zit fijn, prima microfoon en is overal gewoon een hele goeden headset.

Pluspunten

• Lang levens duur
  • Goed geluid
  • Zit fijn
  • Grote range voor afstellen van grootte

Minpunten

• .

RealRichard 24 februari 2018 Product gekocht

Tritton Kunai Stereo Headset Zwart (PS3 + PS Vita)

Een goede headset voor zijn prijs zeker nu! Ik had hem 4 jaar geleden gekocht voor 70 euro en doet het nu nogsteeds!

Pluspunten

• goed kwaliteit
  • stevig

Minpunten

• Geen 7.1
  • na een tijdje doet het pijn

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Tritton Kunai Stereo Headset Zwart (PS3 + PS Vita)?