1 review

Acer Aspire S3-391-53314G25add - Reviews

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Acer Aspire S3-391-53314G25add. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Speakerfreak95 19 maart 2014

Acer Aspire S3-391-53314G25add

Pluspunten

• De Acer is vrij degelijk gebouwd, zeker als je kijkt naar de prijs, de bovenkant is van aluminium maar de onderkant en de palmrest zijn van magnesium gemaakt.
  • Hij is erg stil, heeft een snelle processor en een M-SATA aansluiting, dit deed mij de koop doen.
  • Veder kan je er een gewone SSD in stoppen en hoef je geen peperdure M-SATA schijf aan de schaffen.

Minpunten

• De Acer is vrij beperkt als het gaat om aansluitingen, bij HDMI en USB 3.0 heb je het wel gehad, enkel een SD kaartslot zit er verder nog in, ik had deze liever aan de linkerkant gehad.
  • Veder klinken de speakers erg matig en heeft het touchpad een knop die te licht is, daardoor klik je al snel zonder dat dit de bedoeling was.
  • Veder is de aan/uit knop ook nog op een ongelukkige plek geplaatst.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Aspire S3-391-53314G25add?