×

Help Tweakers weer winnen!

Review door de redactie

Benchmark - Far Cry 3: welke hardware heb je nodig?

Far Cry 3 is uitgekomen en het spel ziet erg mooi uit, maar trekt waarschijnlijk ook een zware wissel op de videokaart. Wij gingen gewapend met een aantal Nvidia- en AMD-kaarten aan de slag om te kijken welke videokaarten het spel lekker kunnen spelen en welke...

389    29 nov '12

Videopreview - Far Cry 3

Op de Gamescom kreeg Tweakers.net de kans om een ruim half uur aan de slag te gaan met Far Cry 3. Tijdens een vrije verkenningstocht over het eiland van Far Cry 3 joegen we op beren en vochten we tegen piraten.

46    18 aug '12

Geluid Score: 5
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Far Cry 3 Insane Edition, Xbox 360?