Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Diamondo25 13 september 2016

Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0

Klein kaartje met een Low Profile bracket. Simpele installatie, maar dan werkt ie nog niet. Je moet namelijk de drivers vinden (zie volledige review voor URLs)

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Installatie onduidelijk
  • Bijgeleverde CD waardeloos (en is zo'n mini-cd)

Drivers en ondersteuning Score: 1

wtdtd 21 maart 2018 Hands-on

Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0

Ik heb deze kaart twee jaar geleden gekocht toen ik voor mijn oom een nieuwe pc in elkaar aan het zetten was. Hij kwam een maand later (destijds) bij me terug dat de usb3 het soms niet deed. Toen ik m thuis testte kwam er een klein vlammetje uit.

Pluspunten

• hij deed t.... eventjes

Minpunten

• BRANDGEVAAR!!!!!!!!!!
st33lo 20 januari 2017

Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0

Het werkt Out-of-the-box op Windows 10, Cd is niet nodig. inpluggen in je pc , Driver wordt automatisch geïnstalleerd!!

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar

Minpunten

• nog geen

Cosmic Toad 18 november 2016

Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0

Gebruikt i.c.m. Gigabyte GA-970A-DS3P moederbord. Kreeg het ding met geen mogelijkheid aan de praat. Na veel zoekwerk kwam ik er op een forumtopic achter dat anderen dezelfde compatibiliteitsproblemen hadden met het Gigabyte moederbord. Heb de kaart teruggestuurd naar de webwinkel.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Niet compatible met Gigabyte GA-970A-DS3P moederbord
  • Bracket niet recht op kaart gemonteerd

John Stopman 25 september 2014

Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0

Werkt zoals het hoort, echter: de driver CD is niet al te duidelijk over hoe de driver (in W7) te installeren.... Dusch, hier een link naar de driver: http://www.delock.de/service/support/driver/89315.html?setLanguage=en ;-)

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Schnel!

Minpunten

• De CD ontbeert de benodigde duidelijkheid waardoor het installeren van de driver een makkie zou moeten zijn....

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Delock 2 x external USB 3.0 + 1 x internal 19 pin USB 3.0?