Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
trabant 23 juni 2013

Bosch KGV39VW30

groot en praktisch. interieur van stevig plastic en glas. Vriescompartiment ook zonder laden te gebruiken als je met een half beest zit.

Pluspunten

• Voor ons gebruik lekker praktische indeling, grote groentelade
  • simpel schuifje in de groentela regelt de luchtvochtigheid in de groentela.
  • Stevige kwaliteit interieurdelen (bakjes, klepjes)
  • Minimum aan ledjes en bling-poppenkast.
  • Flessenrekje kan er uit en wordt nu naast het fornuis als ophangrek voor keukengerei gebruikt.
  • Eierrekje kan er ook uit om 'zweckentfremdet' gebruikt te worden.
  • er zit voldoende materiaal bijgeleverd om de deur andersom te hangen.
  • weinig ribbels aan de binnenkant: makkelijk bij schoonmaken.

Minpunten

• Zo uit de doos een hele hoge lelijke witte monoliet.
  • Te luid als hij aanslaat. Maar misschien ben ik een zeikerd. Ik wil een koelkast niet horen. Zeker een nieuwe niet.
  • Geen deurgrepen. Dat wilde de vrouw niet, maar nu moet ik met een raar gedraaide rechterarm met de vingers in de linker zijkant van de deur kracht zetten om hem open te krijgen. Ja dat kan ook met links, maar de mens is een gewoontedier en het zit nu eenmaal in mijn systeem dat ik een naar rechts openzwaaiende deur ook met de rechterhand open trek. De koelkasten in de winkel staan niet aan, en als je daar aan de deuren rukt, heb je die weerstand niet.
  • weinig ribbels aan binnenkant: beperkte verstelmogelijkheden van legplanken.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bosch KGV39VW30?