sluiten

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
MalPhunktion 18 juli 2014

Netgear Powerline AV500 Nano kit (XAVB5601)

Het instellen van deze powerline adapters was zeer eenvoudig. Ook de prestaties waren goed te noemen. Hoewel de snelheid zeker niet in de buurt kwam van de geadverteerde snelheid, was de verbinding wel zeer stabiel. De geadverteerde snelheid is overigens afhankelijk van veel verschillende factoren. Voor mij een prima product.

Pluspunten

• Instellen / koppelen is zeer eenvoudig
  • Stabiele verbinding (geen dropouts)
  • Snel genoeg voor doorzetten internetverbinding (haalt zo'n 100 Mbps)

Minpunten

• Geen vervanging voor UTP kabel.

Beheerbaarheid Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Netgear Powerline AV500 Nano kit (XAVB5601)?