Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
R de Vries 26 januari 2012

Belkin DualFit Armband (Galaxy S2)

Pluspunten

• De band blijft goed zitten. Hij moet wel strak getrokken zijn anders zit hij na een poos op je elleboog.
  • Aansluiting voor koptelefoon (S2) is goed bereikbaar.
  • vocht zoals zweet en regen wordt goed tegengehouden.

Minpunten

• groot nadeel is dat al na dag 1 het scherm helemaal dof werd. de dofheid krijg ik niet weg. hierdoor krijg bij een beetje licht of zon dat het scherm zeer slecht af te lezen is.
  • Er is geen uitsparing voor de knoppen van de S2 aan de zijkant. bij standby stand ivm energiebesparing moet je deze knop zoeken door de stikrand heen. Het zelfde geldt voor de volume knop. Als je hem veel gebruikt went het wel.
  • Ik heb een vrij smalle arm , pols en hand. En nog moet je moet je de band goed vasthouden in de gesp bij het aantrekken anders schiet hij zeker los. Op de arm zetten en de band door de gaatjes heen friemelen is geen optie met 1 hand.
  • Als ik de nadelen had geweten had ik eerst voor 7-10 euro een goedkope armband geprobeerd.

aschutNewbie 5 augustus 2012

Belkin DualFit Armband (Galaxy S2)

Pluspunten

• Blijft nu al een jaar lang goed werken ook al gebruik ik deze regelmatig tijdens het sporten (met name wielrennen en hardlopen)

Minpunten

• Schoonmaken kan lastig zijn (vooral de binnenkant)
  • Bij langer dan een kwartier in de regen komt er toch water bij de telefoon (dit koste mij bijna mijn S2!)
  • Het bedienen van het touchscreen gaat soms niet altijd even soepel
  • Het bedienen van de knoppen aan de zijkant is lastig (lastig te vinden aan de buitenkant)
  • In het begin als het hoesje nieuw is, dan zit ie erg strak wat het lastig maakt om de telefoon er met name uit te krijgen. Later gaat dit gemakkelijker
  • De band is soms lastig vast te zetten om de arm (heeft te maken met de lengte van de band / klittenband)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Belkin DualFit Armband (Galaxy S2)?