Review door de redactie

Review - Corsair Force 3 en Force GT-ssd's getest

Corsair bracht onlangs de Force 3 en de snellere, maar ook duurdere Force GT uit. We bekeken de prestaties van het tweetal en namen onder andere de Micron C400 en een Vertex 3 in onze tests mee.

72 26 jul '11

Review - OCZ Vertex 3: haastige spoed is best goed

De OCZ Vertex 3-ssd's zijn voorzien van een nieuwe controller van Sandforce, die dankzij listige trucjes razendrap zou presteren. Tweakers.net haalde de benchmarks van stal en zag: Intels 510-ssd heeft er een concurrent bij.

136 31 mrt '11

Heb jij ook een OCZ Vertex 3 90GB?