Asus K53SV-SX542V

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 640GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Asus' K53-laptop: opgefrist met Sandy Bridge

Asus werkt momenteel hard aan Sandy Bridge-uitvoeringen van zijn laptop-assortiment. Tweakers.net mocht alvast de K53-notebook uitproberen en keek zowel naar de buitenkant als naar de nieuwe, krachtige hardware.

59    11 mrt '11

Review - Notebook Best Buy Guide: april 2011

In deze Notebook Best Buy Guide geven we koopadviezen over netbooks op basis van AMD's Brazos-platform. Verder kijken we naar mainstream- en multimedialaptops met Intels nieuwe Sandy Bridge-cpu's.

104    1 apr '11

Heb jij ook een Asus K53SV-SX542V?