1 review

TP-Link TL-WR940N

€ 22,95
Specificaties WiFi-n • 4-poorts switch (max 100Mbps) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
J-roenn 16 mei 2018 Product gekocht

TP-Link TL-WR940N

UPDATE 02-05-2020 zojuist kwam ik er achter dat er in februari 2020 een nieuwe firmware is uitgebracht voor rev5, daarom pas ik de review aan van 1 naar 4 sterren omdat het nu voor deze lage prijs gewoon een goed routertje is.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• geen 5 Ghz
  • verschillende modellen in omloop met dezelfde naam/typenuimmers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link TL-WR940N?