Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Guzz 3 januari 2012

Cooler Master X Dream i117

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Montage is een drama
  • Niet speciaal stil

Koelvermogen Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 2
Geluidsproductie (min) Score: 3

fluidified 19 januari 2014

Cooler Master X Dream i117

Pluspunten

• Koelt goed
  • Is stil
  • Koest niet veel
  • Mooie kleur

Minpunten

• Ik had moeite met het installeren van de koeler. Ik kreeg maar bij 3 van de 4 pinnetjes een duidelijke 'klik'. Ik dacht eerst dat de koeler na een paar dagen er gewoon af zou vallen, maar dit was gelukkig niet het geval.
  • Na een paar maanden had ik 3 maal achter elkaar een hard geluid en lage RPM tijdens het opstarten en de 5 minuten daarna. Gelukkig is dat niet het geval meer en is het niet meer gebeurt na de eerste 3 keer.

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 5
Geluidsproductie (min) Score: 5

Yousif 19 augustus 2018 Product gekocht

Cooler Master X Dream i117

Goedkope en compacte koeler. Op het moment koelt hij een i7 3770 in mijn server en dat gaat goed (max 60-65c onder zware load). Na het lezen van de andere reviews was ik bang dat de installatie moeilijk zou gaan verlopen, het ging voor mij echter vrij goed.

Pluspunten

• Erg goedkoop
  • Redelijk compact/low profile
  • Voor mij niet hoorbaar onder minimale load
  • Installatie is super simpel (probeer je een minuutje te verdiepen in het klik/draai mechanisme voordat je hem installeert! Platte schroevendraaier helpt ook een beetje)
  • Geen koelpasta nodig, zit er al op (en behoorlijk wat)

Minpunten

• Voor €10 mag je er niet te veel van verwachten, voor mijn persoonlijke doeleinden is hij perfect, vandaar 5/5

kareldkNewbie 4 december 2015

Cooler Master X Dream i117

Ik zocht een simpele koeler vanwege mijn (letterlijk) rammelende intel box koeler. Ik ben geen sleutellaar, dus vandaar pushpins. Stevig duwen, adem inhouden en klik. Echter, na een halve dag begint deze Cooler master al te jengelen. Er zit denk ik gewoon een slag in... Flimsy ding is het gewoon.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Pushpins waren voor mij wel handig op zich
  • Koelt redelijk voor mijn gebruik (8 graden koeler dan box koelertje)

Minpunten

• Geluid (40db)
  • Jengelt / zit slag in, terug bij af
  • Bouwkwaliteit
  • Pushpins vergen veel druk

michaelsoftware 17 mei 2015

Cooler Master X Dream i117

Werkt heel erg goed in mijn Medion computer.

Pluspunten

• Heel erg stil.
  • Koelt goed.
  • Draait langzaam maar koelt wel goed.

Minpunten

• Moeilijk te monteren.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Cooler Master X Dream i117?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht