×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties 2.0 Boekenplank speaker met 16W vermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Fleximex 13 februari 2017

Behringer MS16 (Zwart)

Dit setje wordt in enkele andere reviews onterecht vergeleken met studio monitors die 2x zo duur zijn. De MS16 is gelabeld als studio monitor, maar je moet deze set echter vergelijken met PC speakersets. Voor 75 euro is het moeilijk om een even goed, laat staan beter, alternatief te vinden.

Pluspunten

• Goed, vol geluid
  • 75 euro
  • De aansluitmogelijkheden van een PC speakerset
  • Goede versterking op de headphone output waardoor het volume van mijn ATH-M50x ongeveer overeenkomt met het volume uit de speakers op hetzelfde volume draaiknop niveau

Minpunten

• Het loont om naar een budget van 150 euro door te sparen
  • Prijs was een paar jaar geleden 50-60 euro
  • Geen balanced input (TRS)
  • Versterker in de monitor is te krachtig voor de tweeters waardoor de volume draaiknop op 1/2 al erg hard is te noemen
  • Als je de bass draaiknop hoog zet kunnen de tweeters, met bepaalde lage klanken, een bijgeluid (door resonantie) gaan maken
  • Bass is met de bass draaiknop op hetzelfde niveau te krijgen als betere setjes, maar het midden en hoog geluid verliezen daardoor definitie omdat de lage tonen de midden en hoge tonen dan een beetje overstemmen
  • Bass mist definitie die ik wel hoor bij mijn ATH-M50x koptelefoon

Larrs 15 september 2012

Behringer MS16 (Zwart)

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Behringer MS16 (Zwart)?