1 review

MSI AMD Hudson D3 A75MA-P35 - Reviews

Specificaties Socket FM1 • Micro-ATX • AMD A75 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Vijf A75-moederborden naast elkaar

We besteedden al eerder aandacht aan AMD's Fusion-desktopplatform en aan de prestaties van de apu's. Om het verhaal compleet te maken, nemen we dit keer vijf moederborden met de A75-chipset onder de loep.

77    12 aug '11

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3

MSI A75MA-G55

Pluspunten

• Featureset
  • Prestaties

Minpunten

• Instabiliteit

Layout Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI AMD Hudson D3 A75MA-P35?