×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Actie-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Hands-on - Fuse: de Echelon-spelmodus getest

EA introduceerde Fuse al in oktober 2012. Destijds bekeken we een stukje van de campagne, en onlangs konden we aan de slag met een nog niet getoonde spelmodus: Echelon.

17    14 feb '13

Hands-on - Fuse - nieuwe co-op shooter van EA en Insomniac

Tweakers was aanwezig op de EA Showcase in Londen en speelde daar voor het eerst met Fuse, een shooter van Insomniac Games. De game werd in 2011 al aangekondigd, toen nog als 'Overstrike'.

26    25 okt '12

Hands-on - Fuse

Na in het afgelopen jaar voor het eerst kennis te hebben gemaakt met Insomniacs nieuwste shooter Fuse, was het voor redacteur Jurian Ubachs tijd om wat meer zelf aan de slag te gaan met het spel. In Londen lag de focus vooral op een nieuwe spelmodus, genaamd...

3    14 feb '13

Hands-on - Fuse

Tweakers speelde tijdens de EA Showcase in Londen voor het eerst Fuse, een shooter van de hand van Resistance-ontwikkelaar Insomniac Games.

1    25 okt '12

Heb jij ook een Fuse, Xbox 360?