Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
InfinityG35 7 mei 2013

JBL ES80 (Zwart)

Pluspunten

• UHF Tweeter zorgt voor een uitstekende ruimtelijkheid; mooi luchtig en zacht (niet scherp) hoogtonen bereik.
  • Uistekende strakke en krachtige bass voor een dual 6.5" woofer. Geen subwoofer nodig bij muziek.
  • Degelijke en zwaar uitgevoerde kast, goed geisoleerd en voorzien van verstevingen binnenin. Erg netjes voor de prijs.
  • Dedicated mid-range driver (altijd goed voor spraak weergave)
  • Kan zeer veel power aan zonder te vervormen

Minpunten

• De nadruk tussen de 1e tweeter en de 4'' middentoner is iets te aanwezig, dit kleurt het geluidsbeeld enigzins.
  • Geen gegoten speakerchassis (gezien de prijs geen verassing)
  • Mid-range driver ziet er wat goedkoop uit
  • Geluidsbeeld veranderd sterk in de hoogte; bij het opstaan vanuit je stoel verandert het geluid aanzienlijk.

Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4

Anoniem: 418144Newbie 23 december 2012

JBL ES80 (Zwart)

Pluspunten

• Prijs - kwaliteitsverhouding: zeer goed.
  • Voor de prijs een krachtig en gedetailleerd geluid. Goede tweeters. Het hoog gaf voor mij de doorslag.
  • Middenfrequenties: prima, maar mag naar mijn smaak ietsje prominenter aanwezig zijn.

Minpunten

• Laag: naar mijn smaak te sterk. Geen sub nodig.. standaard: te "boomy" voor muziek. Voor films ok.
  • Echter goed op te lossen met handdoeken in de baspoorten.
  • Ik gebruik geen "audissey-eq": Dit geeft nog eens een enorme extra bas-boost.

Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 5

TheBigFlo 7 januari 2014

Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JBL ES80 (Bruin)?