Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Binnux 7 september 2018 Product gekocht

Sigma 10-20 mm F3.5 EX DC HSM (Nikon)

Degelijke gebouwde lens met een continue diafragma bereik van 3,5. De autofocus werkt prima en accuraat. De scherpte is acceptabel voor deze prijs, waarvoor je een mooie groothoek lens krijgt.

Pluspunten

• Goede bouw kwaliteit
  • Degelijke foto kwaliteit

Minpunten

• groot

jonasgub 1 maart 2018 Product gekocht

Sigma 10-20 mm F3.5 EX DC HSM (Nikon)

Mooi breed beeld waarmee je een hele kamer kunt fotograferen of alles van dat mooie landschap kunt vastleggen. Ik heb hem al een aantal maanden en ik merk dat ik hem heel vaak gebruik ook al moet ik zeggen dat hij minder scherp is dan mijn sigma 18-300. Top lens!

Pluspunten

• MF ook op AF
  • Premium materiaal
  • bijgeleverde case
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • snelle autofocus

Minpunten

• minder scherp

RedizardNewbie 30 januari 2017

Sigma 10-20 mm F3.5 EX DC HSM (Nikon)

mooie lens voor een goeie prijs kwaliteit verhouding. elegant gemaakt, robuust en presteert op alle fronten erg goed

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • relatief ligt licht
  • robuust

Minpunten

• draaien aan zoomlens voelt soms zwaar

PageFault 26 juli 2011

Chrom. abberratie Score: 4
Lens flare Score: 4
AF-snelheid Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sigma 10-20 mm F3.5 EX DC HSM (Pentax)?