Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Steelseries 9HD. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Gegius 14 februari 2017

Steelseries 9HD

Muismat neemt geen stof op en is makkelijk schoon te maken. Verder voldoende frictie, gladheid en robust. Duur en de niet goed beschikbaarheid. Verder game ik met headset, maar zonder hoor ik bij grote bewegingen de muis bewegen. Het is niet hard, maar stof is vrijwel geluidloos.

Pluspunten

• Geen stof
  • Makkelijke schoon te maken
  • Voldoende frictie
  • Gladheid
  • Robust

Minpunten

• Beschikbaarheid
  • Geluid

Neijmeijer 14 december 2014

Steelseries 9HD

Heerlijke muismat, lekker stijf. Ik gebruik hem op de ronde leuning van de bank en de plaat blijft dan mooi recht zonder teveel te buigen. Fijne rubber ondergrond met veel grip. Echt heel degelijk gemaakt. De bovenkant is van lekker glad plastic.

Pluspunten

• Lekker gladde bovenkant
  • lekker veel weerstand onderop
  • Meer een plaat dan een slappe mat

Minpunten

• Misschien net het scherpe randje van het plastic, als je precies je pols erop legt

Cloontje 28 januari 2014

MysticTeka 6 april 2013

Luke95 31 januari 2013

JerX 8 december 2010

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Steelseries 9HD?