€ 555,21

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
noreaga 9 augustus 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Heb deze kaart aangeschaft voor een erg scherpe prijs bij Megekko en het is een fijne kaart.

• Laag stroomverbruik na undervolt
  • Goede koeling
  • Meer dan voldoende stroomvoorziening, gelijk aan xt variant
  • Geen backplate

Minpunten

• Verkrijgbaarheid
  • lage power limit en throtteled daarom op standaard instellingen

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Cloudy 9 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Prima kaart met goede prijs/performance. Bij Megekko gekocht voor 380 euro. Vergeleken met een 3060 Ti is ie standaard +- 10% langzamer. Met undervolt en +15% power limit is het verschil tussen deze twee kaarten te verwaarlozen.

Pluspunten

• Goede prijs / performance
  • Redelijk stil
  • FSR / RSR / SAM beschikbaar
  • HDMI 2.1 (VRR + ALLM)

Minpunten

• Standaard throttle de kaart
  • Maar +15% power limit

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Dark Evil 23 november 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

hele goede performance voor de prijs, heb hem ongeveer 3 maanden al in mijn pc en gaan problemen mee gehad. solide performance op 1440p.

Pluspunten

• goede performance
  • goede prijs
  • goede koeling

Minpunten

• amd drivers

Hastur 13 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Als ray tracing je niet interesseert en je kan deze bij een leuke aanbieding op de kop tikken. Dan is dit een ideale kaart voor de prijsbewuste gamer.

Pluspunten

• Vrijwel alles op 1440p native 60+ fps
  • Prijs/Kwaliteit
  • 125 Watt met OC/Undervolt

Minpunten

• Beschikbaarheid
  • Ray tracing ondermaats
  • Grilligheid AMD driver rivisies

ErA 9 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Gekocht, ook in de actie bij Megekko, als upgrade van mijn 1660Ti. Motivatie bij mij is immers zoveel mogelijk FPS per Euro. Daar blinkt deze kaart in uit. Vlekkeloze 1080P performance

Pluspunten

• Stil
  • Compact
  • Koel

Minpunten

• Juiste driver nodig (had microstuttering in het begin))

Misiozor 3 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Beter dan verwacht. Heb ik deze kaart net in mijn nieuwe gaming PC geïnstalleerd. 4K spelen op high details gaat prima. Op Fortnite krijg ik stabiel 40 a 50 fps of 4K.

Pluspunten

• Prima playable of 4k
  • Stil
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Geen minpunten voor mij

Pianist1985 3 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

2700mhz minimum, 2800mz maximum, 1010mV core voltage, 2150mhz memory met de snelle timings, +15% power limit, fan curve met 80% fan speed boven de 67 graden. Zo stel ik deze kleine krachtpatser in. Fenomenale goedkope GPU die alles kan!

Pluspunten

• Prijs/performance
  • Koeler
  • Bouwkwaliteit PCB
  • Overklokpotentieel

Minpunten

• Niks, noppes, nada.

RobbiaanNewbie 1 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Goede prijs en is het zeker waard, de kaart blijft koel en draait goed.

• Temperatuur
  • Efficiënt

Minpunten

• Geen backplate
  • Geen rgb

Spacekonijn 1 september 2022 Product gekocht

Powercolor Fighter RADEON RX 6700

Deze kaart gekocht bij Megekko voor een scherpe prijs. Veel krachtiger dan mijn oude kaart de rx5700 non-xt. Op basis van de ervaringen van de andere tweaker en een youtuber de kaart geundervolt naar 1080mv en max 2,4 ghz kaart loopt op 125 watt in games.

• prestaties
  • Laag stroomvebruik na volgen guide undervolt

Minpunten

• verkrijgbaarheid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Powercolor Fighter RADEON RX 6700?