1 review

Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 (82H802LCMH)

€ 549,-
Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Highfeed 4 oktober 2022 Product gekocht

Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 (82H802LCMH)

Prima laptop, start snel op en loopt vloeiend door Windows 11 heen. Office doet hij prima, en je kan er prima streamingdiensten mee kijken. Beeld is prima en de kijkhoek ervan vind ik ook goed, kan altijd beter. Maar je kan er prima met z'n tweeën voor zitten.

Pluspunten

• Snel opgestart
  • Prima laptop voor Office
  • Prima laptop voor Streamen
  • i5 in deze prijs klasse. (toen €479,-)

Minpunten

• Stekker is Adapter en stekker in een. Bij platte stopcontacten kan hij doorhangen
  • Ik gebruik teveel Prima
  • Buitenkant vingerafdruk gevoelig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 (82H802LCMH)?