1 review

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Dutchiee 31 december 2021 Product geleend
De reviewer heeft dit product te leen gekregen voor het schrijven van deze review.Dutchiee schreef afgelopen jaar 27 reviews, waarvan 70% gesponsord.

Naim NAP 250 DR

Dat ik vaker producten van Naim review, dat is geen geheim meer. Vandaag gaan we aan de slag met een ander gedeelte van de Naim reeks. Een eindversterker, in dit geval de de Naim NAP 250 DR.

Pluspunten

• Kwaliteit van de audio x3 (kan het immers niet vaak genoeg zeggen).
  • Mogelijkheden om een ‘standaard’ set flink uit te breiden met zowel speakers als eindversterker
  • Verschil zonder en met eindversterker, zoals de 250 DR, is bij sommige speakers enorm goed te horen. En uiteindelijk draait het in dit optiek niet om de looks. Wil je iets aanschouwen, dan moet je tijd besteden besteden om de (voor)versterker van Naim te beluisteren
  • De Naim NAP 250 DR is echt een powerhouse

Minpunten

• Met €5050 is het gewoon een behoorlijke investering, maar wel één die zich uitbetaald in geluid.. en wat voor een geluid!
  • Afwerking is in mijn optiek niet zo mooi als die van de Naim Uniti reeks
  • Geen afstandsbediening om de 250 DR in te schakelen of uit te schakelen. Dit is wel iets wat men over het algemeen wel gewend is

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Naim NAP 250 DR?