€ 372,-
Specificaties 6,67" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Smartphone Best Buy Guide - Juli 2022

We geven een overzicht van de beste smartphones per prijsklasse, met testresultaten. Welke telefoons hebben de beste prijs-kwaliteitverhouding?

163 8 jul

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Josk123Newbie 11 november 2022 Product gekocht

Xiaomi 11T 256GB Wit

Heeft geen microfoonstekker die ik zelden gebruikte voor maken foto met zo'n verlengstok. Ik weet nog niet of ik volume van beltoon harder kan zetten.. ik ben beetje doof. Ik weet niet of ik mijn memorie kaartje kan plaatsen in dit toestel. Alleen dual sim?

Pluspunten

• Voelt goed

Minpunten

• Geen microfoon aansluiting ?
  • Geen memorie slot ?

Bremg 5 november 2022 Product gekocht

Xiaomi 11T 128GB Blauw

Binnen een half jaar al twee keer moeten herinstalleren omdat de telefoon niet meer opstartte. De camera is ook verassend slecht, terwijl tweakers deze als prima bestempeld. Miui is uiteraard buggy en apart.

Pluspunten

• Scherm
  • Laadtijd
  • Snel

Minpunten

• Te groot
  • Instabiel
  • Camera

panterarosso 10 september 2022 Product gekocht

Xiaomi 11T 128GB Grijs

Heel veel waar voor je geld, os is wennen tov stock en kent zijn beperkingen vooral met widgets Opladen gaat als een trein en de batterij is solide, +60% is wel de norm einde dag Scherm is helder, goed snel en redelijk kleurecht camera is ok, goed maar niet bijzonder

Pluspunten

• scherm
  • vingerafdrukscanner
  • batterij/laden

Minpunten

• os is want temperamentvol
  • sommige functies verstopt

hans.naert 17 april 2022 Product gekocht

Xiaomi 11T 128GB Grijs

Xiaomi 11T gekocht ter vervanging van een toestel die na 2 jaar geen updates meer kreeg (Realme X2 Pro). Software lijkt prima te werken na een factory reset te doen. Werd geleverd met MIUI 12.5 (Android 11) en kreeg ineens upgrade naar MIUI 13 (Android 12)

Pluspunten

• groot 6.66" scherm
  • snel (niet getest met games)
  • snellader 66W

Minpunten

• fingerprint op zijkant ipv onder scherm

Joey007315 13 april 2022 Product gekocht

Xiaomi 11T 128GB Grijs

De Xiaomi 11T is een Enorm goed Toestel voor de prijs, Ook is de camera goed en heeft het daar veel geinige functies voor, De software werkt prima en soepel maar heeft nog wel wat verbeterpunten.

Pluspunten

• 6,67-inch AMOLED met 120 Hz
  • 108 MP camera
  • snel opgeladen met 67 watt
  • 'Super macro' zoals Xiaomi dat noemt is verassend Goed!

Minpunten

• Donkere modus Software Werkt niet altijd perfect.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi 11T 128GB Grijs?