€ 57,91

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
sjonie100 16 december 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)

Ik ben zeer te spreken over deze doppen.

Pluspunten

• Koppelen++++
  • Geluidskwaliteit (ook het laag)
  • Vormgeving
  • Zowel links als rechts apart te gebruiken
  • Mooi klein, afgerond doosje

Minpunten

• Geen

DjangoPNewbie 17 december 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)

De Redmi Buds 3Pro zijn klein, zitten goed, bieden flink wat high end features en dat voor een best leuk bedrag. De Dual-Device-Connectivity is geweldig tijdens werk (laptop&telefoon). ANC is goed maar niet WOW, Type-C & Wireless charging is nice-to-have. MiBudsM8 (onofficiele app) brengt de smart-functies naar elke android telefoon.

Pluspunten

• Case (Klein, Qi-Charging, voelt solide)
  • Active Noise Cancelling op dit prijspunt
  • Gebalanceerd geluid met wat Bass
  • Dual-device connectivity
  • Mi Buds M8 (app, unoffical) voor smart functionaliteit

Minpunten

• Case wordt snel "vies"

Kamiklase1 6 december 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Grijs)

Buds nu 3 weken in gebruik en ben erg tevreden. Ik ga 3 × per week naar de sportschool en gebruik ze via mijn smartwatch. Ze gaan gemakkelijk 2 uur mee en het doosje heb ik nog nooit opgeladen. Door de passende oortjes en de noise-canceling hoor ik geen sportschoolmuziekdreun.

Pluspunten

• Prijs/prestatie en kwaliteit
  • Omgevingsgeluid verwijdering
  • Geluid

Minpunten

• Bediening op buds lastig

DanielsWrath 29 november 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)

Super goede prijs/kwaliteit-verhouding, het geluid is erg goed, de afwerking is top en het heeft zelfs ANC. De ANC is niet geweldig, maar het werkt wel degelijk. De oortjes passen goed in mijn oren en er hangt geen stokje uit. De knoppen op de oortjes werken okay, maar niet geweldig.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Mooie afwerking
  • ANC
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• ANC kon beter
  • Touch knoppen niet handig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Buds 3 Pro (Zwart)?