Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
jayb0 4 november 2021 Product gekocht

Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US)

Moest alleen wennen aan de red silent switches dat de aanslag erg licht is. Soms kwam het voor dat als ik mijn hand op het toetsenbord liet rusten soms een toets indrukte zonder dat ik het door had.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Mooi

Minpunten

• Lichte aanslag

Cannonball 26 september 2022 Product gekocht

Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US)

Fijn toetsenbord van uitstekende bouwkwaliteit, stevig en ligt stabiel. Foam op de bodemplaat dempt het geluid. Er is geen nagalm. De cherry mx silent red toetsen (pre lubed!) typen zeer fijn. De toetsaanslagen zijn nauwelijks hoorbaar. Mooie charcoal toetsen met grijze letters. Kabel via zijkant of midden.

Pluspunten

• Pre lubed
  • Foam op de bodemplaat
  • Ten Key Less
  • Metalen bodemplaat, verschuift niet
  • Toetsen reageren snel
  • Fijne toetsaanslag
  • Kabel management

Minpunten

• Toetsen minder goed leesbaar bij weinig licht
  • Verlichting alleen onder de toetsen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Varmilo VA87M Vintage Days (MX Red Silent, Qwerty US)?