Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

Vergelijkingstest: 42 USB-sticks

Anno 2008 loopt iedere computergebruiker wel met één of meerdere USB-sticks op zak. Wij gingen op zoek naar de snelste, mooiste en handigste.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
MensionXL 25 april 2008

OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel

Pluspunten

• Klein
  • Voelt duurzaam en metaal achtig aan
  • Snel (33MB/s read)
  • Relatief goedkoop voor een snelle 8GB USB-stick

Minpunten

• Slechts 12MB/s write
  • Voor sommigen misschien het dopje, maar voor mij was dit geen probleem aangezien ik hem toch 24/7 in mijn pc heb zitten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OCZ ATV Turbo 8GB 8GB Geel?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8