Motorola Moto G60s Blauw

Specificaties 6,8" • 2460x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Goofman 23 oktober 2021 Product gekocht

Motorola Moto G60s Blauw

Ik switch regelmatig van (budget)smartphone en de G60S springt er positief tussenuit. Ik vind de Motorola software fijn, maar ook de hardware stelt niet teleur. Zeker voor de prijs. Het toestel is wel lomp groot en zwaar. En hopelijk is de softwareondersteuning op orde.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede accuduur
  • Snel opladen
  • Goede speaker
  • Fijne software
  • Koptelefoon aansluiting

Minpunten

• 2 speakers was mooi(er) geweest
  • Past echt niet meer met goed fatsoen in sommige van mijn broekzakken
  • Zwaar
  • Softwareondersteuning op orde?

Blaze050 2 oktober 2021 Product gekocht

Motorola Moto G60s Blauw

Ben altijd al een motorola user geweest had wederom men kans gepakt om deze mooie motorola g60S te kopen toestel is zeer fijn heeft 120hz dosplay helaas wel ips geen amoled Wederom zal ik deze telefoon zeer aanraden Een budget prijs maar je krijgt er veel voor terug

Pluspunten

• Geheugen
  • Nfc
  • 50watt fast charger

Minpunten

• Geen 5g
  • Geen amoled
  • 4gb ram

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Motorola Moto G60s Blauw?