€ 199,04
Specificaties 6,8" • 2460x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
5 reviews - Pagina 1 van 1
Blaze050 2 oktober 2021 Product gekocht

Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw

Ben altijd al een motorola user geweest had wederom men kans gepakt om deze mooie motorola g60S te kopen toestel is zeer fijn heeft 120hz dosplay helaas wel ips geen amoled Wederom zal ik deze telefoon zeer aanraden Een budget prijs maar je krijgt er veel voor terug

Pluspunten

• Geheugen
  • Nfc
  • 50watt fast charger

Minpunten

• Geen 5g
  • Geen amoled
  • 4gb ram

Goofman 23 oktober 2021 Product gekocht

Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw

Ik switch regelmatig van (budget)smartphone en de G60S springt er positief tussenuit. Ik vind de Motorola software fijn, maar ook de hardware stelt niet teleur. Zeker voor de prijs. Het toestel is wel lomp groot en zwaar. En hopelijk is de softwareondersteuning op orde.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede accuduur
  • Snel opladen
  • Goede speaker
  • Fijne software
  • Koptelefoon aansluiting

Minpunten

• 2 speakers was mooi(er) geweest
  • Past echt niet meer met goed fatsoen in sommige van mijn broekzakken
  • Zwaar
  • Softwareondersteuning op orde?

gwe.nouwenNewbie 29 december 2021 Product gekocht

Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw

Mooie upgrade van mijn Moto G5 naar de G60s. Snelle, zware, degelijke telefoon met mooi beeld en geluid. Werkt prima en snel genoeg, aanrader!

Pluspunten

• Prijs voor wat je krijgt
  • Camera's
  • Batterij en Snel lader van 50 Watt

Minpunten

• "Maar" 4GB intern
  • Zwaar
  • Software updates

SiebDGNewbie 3 januari 2022 Product gekocht

Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw

Gisteren van een berg gevallen en de telefoon besloot enkele meters verder de verfrissing van de sneeuw op te zoeken. Nu schrijf ik deze review met die telefoon. Needless to say I've had worse phones.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede batterij
  • Weerstaat kou en water

Minpunten

• Updates durven wat eigenzinnig zijn

journeyman1712Newbie 5 januari 2022 Product gekocht

Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw

Dit is al mijn 4e motorola! Overgang van mijn oude telefoon naar deze ging vlekkeloos!

Pluspunten

• Goede batterij
  • 50Mhz (supersnel) lader

Minpunten

• afmeting (weer groter)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Motorola Moto G60s, 4GB, 128GB opslag Blauw?