Bang & Olufsen EQ (Zwart)

€ 156,79
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
jpvr74 25 december 2021 Product gekocht

Bang & Olufsen EQ (Beige)

Geluidskwaliteit super. Pasvorm dramatisch, alleen zwarte foamtips houden - ook met draaiinstructie - oortjes op plek. Zwarte tips met beige oortjes ziet er niet uit. Bovendien passen oortjes niet meer goed in case, waardoor ze regelmatig leeglopen en onbruikbaar zijn. Vaak dropouts icm Iphone12. Geen aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Vallen uit je oren met gewone eartips.
  • Zwarte foamtips icm beige oortjes
  • Oortjes met foamtips passen niet goed in case
  • Regelmatig dropouts

Spooner 2 december 2021 Product gekocht

Bang & Olufsen EQ (Zwart)

Naar mijn mening beste True Wireless Earbuds op dit moment. Geluid is fantastisch. De EQs zijn echt een klasse beter dan alles wat op dit moment op de markt is. Fit is bij mij minder en gebrek aan touch controls. Earbuds steken ook ver uit de oren.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Premium uiterlijk
  • Premium gebouwd

Minpunten

• Functies
  • Past bij mij niet goed in de oor
  • Steken ver uit de oor

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bang & Olufsen EQ (Zwart)?