Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zilver

€ 144,61
Specificaties Android compatibel en 46,5g - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - De beste smartwatches van negen merken

We bekijken negen smartwatches. We vergelijken de ‘traditionele’ smartwatchfunctionaliteit en wat fabrikanten bieden op het vlak van sport- en gezondheidsfuncties.

279 7 apr '21

Review - Samsung Galaxy Watch4 - Dag Tizen, hallo Wear OS

Samsung maakt met de Galaxy Watch4 de overstap van Tizen naar Wear OS, maar houdt de ervaring voor de gebruiker grotendeels hetzelfde.

151 27 aug '21

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
linksquest 26 december 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zwart

Kort samengevat, voor mij is deze Smarthwatch mooie aanwinst op het dagelijks gebruik, ik mis nu niet meer snel een meldingen op mijn werk, en hoef niet meer telkens mijn telefoon uit mijn broekzak te pakken wanneer ik een bericht binnen krijg.

Pluspunten

• Mooi design, draaibare ring.
  • Genoeg functies.
  • Zit prima.
  • Verbinden met de telefoon gaat perfect.
  • Veel instel mogelijkheden.
  • Bandjes zijn goed te verwisselen.

Minpunten

• Accu kan en mag veel beter.

Wobbels 6 december 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zwart

Een fijn horloge dat simpelweg doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • scherm
  • Toevoeging aan telefoon

Minpunten

• Sommige meetfuncties niet heel precies.
  • batterij

evy82Newbie 4 augustus 2022 Product gekregen

Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zwart

Ik heb de watch gewonnen via een Nivea wedstrijd. Mijn zoon draagt hem met veel plezier. Hij registreert uiteraard je stappen, hartslag,...maar je kan er ook extra apps op installeren, waarmee je de mogelijkheden kan uitbreiden.

Pluspunten

• Handig te bedienen via de ring
  • Mooi design
  • Je kan er rechtstreeks mee bellen via ingebouwde speaker
  • Extra installatie apps mogelijk

Minpunten

• Dagelijks opladen

poststamp 2 augustus 2022 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zilver

Mooi en solide gebouwd, niet teel franje.

Pluspunten

• Mooi.
  • Kan ermee betalen.

Minpunten

• Accu gaat maar 1 dag mee.

richie_twNewbie 16 december 2021 Product gekregen

Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zwart

+Lijkt t.o.v. gear s3 veel meer op een normaal horloge -In 10 uur al 50% minder zelfs zonder wifi/lte. Bluetooth aan GPS uit. Ook niet de klok op always on, display staar alleen aan als ik de horloge check. Mijn gear S3 gaat nu nogsteeds 2 a 3 dagen mee.

Pluspunten

• Mooi dun lijkt nu echt op een normaal horloge
  • Ring voelt degelijker aan als bij de gear s3
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Kwa software niet heel veel verandert met de gear s3, niet per see een minpunt verder
  • Batterij gaat vele malen minder lang mee dan de gear s3, in 10 uur al van 100 naar 50 pct

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch4 Classic (42mm) Zilver?