€ 148,90

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
bee088 17 maart 2022 Product gekocht

Elgato Stream Deck MK.2

Ik gebruik de StreamDeck in combinatie met een BlackMagic ATEM videomixer voor YouTube uitzendingen, Veel heb ik geautomatiseerd via de StreamDeck. Ik gebruik daarbij de software van Companion (bitfocus.io). Ik kan iedereen die YouTube content maakt dit stuk gereedschap aanbevelen. Aanschaf is duur maar het comfort is heerlijk.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit is goed en degelijk
  • Automatiseren van zaken onder de knop gaat prima
  • Werkt prima samen met Companion software
  • Onmisbaar in elke YouTube studio

Minpunten

• Aanschaf duur, gezien de functionaliteit die je er voor krijgt
  • De te downloaden software van Elgato is onoverzichtelijk

7ven 10 januari 2022 Product gekocht

Elgato Stream Deck MK.2

Wat een mooi apparaat zou kunnen zijn blijkt buggy, mist het potentieel en leunt zwaar op slechte plugins. Verder zou je verwachten dat de iconsets modern en op maat zijn voor de knoppen, dit valt echter hopeloos tegen.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit van de hardware

Minpunten

• Buggy plugins
  • PC loopt regelmatig vast
  • Standaard iconsets beperkt en lelijk
  • Groot risico op burn-in
  • Geen goede screensaver
  • Geen/weinig smart buttons

HenkMais 27 december 2022 Product gekocht

Elgato Stream Deck MK.2

Een apparaatje die onmisbaar is voor iedere gamer. Toen ik het product nog niet had dacht ik dat ik het nooit zal gebruiken alleen na het bij een vriend geprobeert te hebben moest en zal ik er zelf ook een hebben!

Pluspunten

• Zelf instelbaar
  • Veel mogelijkheden
  • Stevige behuizing

Minpunten

• ....

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Elgato Stream Deck MK.2?