ASUS ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 9 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Tomas Hochstenbach - Redacteur componenten 23 juni 2021

ASUS ROG Strix G15 Advantage - Laptop met Ryzen én Radeon

ASUS heeft met de ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY een uitstekend visitekaartje voor de Radeon RX 6800M-videokaart gebouwd. Doordat de gpu veel stroom mag gebruiken, wedijvert hij in onze benchmarks continu met laptops die over een RTX 3070 of zelfs RTX 3080 beschikken. Ook de Ryzen-processor levert uitstekende prestaties af. In combinatie met de relatief aantrekkelijke prijs waarvoor ASUS deze laptop gaat verkopen, zien we de paar ruwe kantjes die we hebben gevonden, graag door de vingers. Lees verder »

Heb jij ook een ASUS ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY?