1 review

Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6 (82L7004WMH)

€ 849,-
Specificaties 14" • 2880x1800 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: Excellent

Review - Lenovo IdeaPad 5 Pro - Zen3, 90Hz en niet de hoofdprijs betalen

De IdeaPad 5 Pro heeft een Zen 3-processor en een uniek 90Hz-scherm. In deze review kijken we of dat de ingrediënten zijn voor een perfecte 14"-laptop.

122 7 jul '21

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ANewTweaker 28 maart 2022 Product gekocht

Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6 (82L7004WMH)

Heb de laptop inmiddels even, echt een topding. Licht, accu gaat redelijk lang mee, en het scherm is prachtig. Ook de processor doet prima wat ik van hem nodig heb. Wel zit er een windows 11 install op met veel bloatware, niet de win10 welke ik hoopte te krijgen.

Pluspunten

• 2880x1800 scherm
  • 90 hz
  • licht

Minpunten

• Veel bloatware
  • Windows 11 ipv 10

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6 (82L7004WMH)?