1 review

Samsung S60UA 32" Zwart

€ 329,-
Specificaties 32" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • VA • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Wenamba 27 juli 2021 Product gekocht

Samsung S60UA 32" Zwart

Fijne 31.5 inch monitor met QHD resolutie en rustig beeld. Goed VA scherm met brede kijkhoeken en lekker instelbaar. Ik prik de meegeleverde usb-c kabel in mijn macbook pro en kan direct werken door ingebouwde USB docking en de laptop wordt ook direct opgeladen.

Pluspunten

• Power delivery met USB-C
  • Energy en eye-saving mogelijkheden
  • VA scherm met brede kijkhoeken
  • Rustig beeld voor de ogen
  • Verstelbaar op elke manier mogelijk
  • USB docking

Minpunten

• USB dock aansluitingen achterop het scherm
  • behuizing van plastic voelt wat dun

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung S60UA 32" Zwart?