€ 1.129,-
Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
vanderark 13 augustus 2021 Product gekocht

MSI Katana GF66 11UC-011NL

Na enige tijd oriënteren dacht ik er voor mijzelf wel uit te zijn, dat het een gaming laptop moest worden waar de processor genoeg lucht over moest hebben voor Dreamweaver en Photoshop. Dit is een prima allround laptop voor een prima prijs.

Pluspunten

• 8 Cores & 16 Threats
  • Goed presterende RTX 3050
  • 16GB DDR4 3200mhz
  • Erg fijn toetsenbord
  • Super snelle Wifi 5 & 6
  • Hyper-Threading

Minpunten

• Koelers bij extreme modus
  • MSI software was out of the box brak

Hendrik53 26 augustus 2021 Product gekocht

MSI Katana GF66 11UC-011NL

Doet wat ik verwachtte. Minpunt is het toetsenbord en de verlichting, rood. Ook het gebruikte lettertype op de toetsen is niet best. Ik moest alle Office365 software verwijderen, en ook Norton en de Xbox app en spellen om de basis Windows te ervaren. Eigen MSI software onduidelijk; bios update, waar?

Pluspunten

• Strak vormgegeven
  • Snel
  • Weinig 'bloatware'

Minpunten

• toetsenbord, moeilijk leesbaar rood en vreemde typografie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI Katana GF66 11UC-011NL?