1 review

PNY XLR8 CS3040 (zonder heatsink) 4TB

€ 553,40
Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 4.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Retaliator 7 januari 2022 Product gekocht

PNY XLR8 CS3040 (zonder heatsink) 4TB

Ik heb mijn Samsung 860 EVO 4TB vervangen door deze M2 (ik had nog een slot over). Ik gebruik de NVMe op een PCI-E 3.0 X4 aansluiting (ik benut dus niet de maximale potentie van de drive). Zie bij uitgebreide review even wat screenshots en aanvullende relevante informatie.

Pluspunten

• In mijn beleving niet duur
  • Voor een M2 zonder heatsink, blijft hij best koel
  • Performance (ook op een PCI-E 3.0 aansluiting)

Minpunten

• Nog niks gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een PNY XLR8 CS3040 (zonder heatsink) 4TB?