1 review

HP Envy TE01-2380nd

€ 1.949,-
Specificaties Tower/desktop met Ci7-11700F en 32GB ram - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
kasperhtNewbie 29 mei 2021 Product gekocht

HP Envy TE01-2380nd

Scherpe prijs voor een intel i7 + RTX 3060. Ik wilde eerste graag gaan voor het zelf bouwen van een nieuwe PC, maar gezien de prijzen voor componenten op dit moment, was deze HP een betere keus. Voor mijn foto- en videobewerkingshobby kan ik er voorlopig weer helemaal tegenaan.

Pluspunten

• Goede GPU
  • Ruim voldoende RAM & HD
  • Strakke look

Minpunten

• Aan/uit knop beetje klein

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Envy TE01-2380nd?