€ 24,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kuipersjuristNewbie 22 juni 2021 Product gekocht

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Voor deze prijs-kwaliteitsverhouding is dit een prima kop telefoon. Ook voor niet gamers. Prima geluidskwaliteit, zit goed, ook met bril, lange snoer en via snoer kan je volume regelen en je microfoon aan- uitzetten.

Pluspunten

• Geluid
  • lange snoer
  • Zit prima ook met bril
  • volume en microfoon bediening aan snoer

Minpunten

• mircrofoon is niet heel flexibel

FBLTNewbie 17 juni 2021
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.FBLT schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

De headset is prima. De oorschelpen zijn groot genoeg en lekker zacht. Hierdoor is het prima om hem tijdens een vergadering te dragen. Je bent goed verstaanbaar en je hoort de andere mensen ook goed. Voor muziek zou ik een duurdere variant kiezen.

Pluspunten

• Zachte oorschelpen
  • 2 meter snoer
  • Usb aansluiting

Minpunten

• Geluid tijdens muziek

Marije1995Newbie 3 juli 2021 Product gekregen

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Prima headset! Goed geluid en zit lekker en stevig. Voor deze prijs zeker een goede aankoop Ik werk vanuit huis en volgens collega's is mijn stem veeln duidelijker en scherper dan zonder. 1 minpuntje: Als er meerdere mensen binnen een call tegelijk praten dan valt er soms een stem weg.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eigen stem duidelijk
  • Lang koort

Minpunten

• Soms vallen wat geluiden weg
  • Kan warm zijn

IsabelA81Newbie 22 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Ik ben heel tevreden, na lange tijd kleinere headsets en de oortjes van de telefoon gebruikt te hebben is deze headset echt een verademing. Zit prettig om het hoofd en oren. En helder geluid. Heel fijn dat je externe geluiden minder opvangt. Ook de microfoon geeft een kraakheldere weergave.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Prima geluid
  • Zuivere microfoon

Minpunten

• Draadloos zou hij nog fijner zijn

Aatje71Newbie 22 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

De headset is handig in gebruik en je word niet gestoord door omgevings geluiden. Door de microfoon die eraan vast zit heb je je handen vrij om dingen te tikken en dat is wel handig met online vergaderingen.

Pluspunten

• handig in gebruik.

Minpunten

• oren worden wel warm als je de headset een hele tijd op hebt

JusBeinHonest 22 juni 2021 Product geleend

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Dit product beviel erg goed tegen alle verwachtingen in. De headset is heel gemakkelijk om te installeren, gewoon plug & play. Het geluid is niet denderend maar ook zeker niet slecht. De microfoon is echter wat van mindere kwaliteit in mijn ogen.

Pluspunten

• Goed verpakt en stevig.
  • Makkelijk te gebruiken
  • Prijs kwaliteit erg goed

Minpunten

• Matige kwaliteit
  • PC Only

OzlemKNewbie 22 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Headset is prima in gebruik. Geluid is prima maar als je de headset te lang gebruikt krijg je last van je oren. We hebben de headset gebruikt tijdens online gaming en was prima in gebruik.

Pluspunten

• prima geluid
  • prijs/kwaliteit goed

Minpunten

• te lang gebruik - last van je oren

QueenSalomonNewbie 21 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Mogelijk goed genoeg als office headset, niet goed genoeg voor gamen. Geluid beneden gemiddeld.

• Uiterlijk

Minpunten

• Geluid
  • Kwaliteit

MeelmbNewbie 21 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Headset zit comfortabel, maar sluit het geluid van buiten niet uit. Het geluid zelf is redelijk, de microfoon is goed. Eenvoudig in het gebruik, plug and play. Wel jammer dat het alleen een usbaansluiting heeft, dus niet te gebruiken met een telefoon of tablet.

Pluspunten

• Zit prettig
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Filtert geluid van buiten niet
  • Alleen usb aansluiting
  • Niet draadloos

NicoledeVriesNewbie 21 juni 2021 Product geleend

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

De headset zag er niet spectaculair uit. Maar het is een aanrader. Geluidskwaliteit is top. De headset is gebruikt voor thuiswerken, met name meetings. iedereen was goed verstaanbaar. Volume is makkelijk te regelen, de microfoon is flexibel. De headset is voor sommigen wat strak. Maar toch is het een aanrader!

Pluspunten

• geluidskwaliteit van zowel microfoon als koptelefoon
  • Makkelijk in gebruik, usb erin en klaar

Minpunten

• headset kan strak zitten bij sommigen

SantalydNewbie 21 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Koptelefoon zit zacht en geluid voor beide kanten goed. Microfoon makkelijk te verstellen. Installatie snel en geen problemen ervaren in gebruik. Na enkele uren voel je hem wel wat zitten, maar over het geheel genomen veel prettiger dan de kleine oortjes.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zit comfortabel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet draadloos

DanthiNewbie 21 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Wij hebben deze headset mogen testen. Het is erg makkelijk te gebruiken voor online gesprekken, je bent goed verstaanbaar. De headset is verstelbaar en de oorkussens zijn lekker zacht. Ook is de kabel lang genoeg is. Het geluid is goed en handig te bedienen met de volumeknoppen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Zachte oorkussens

Minpunten

• USB aansluiting

Ger1984Newbie 20 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Makkelijke koptelefoon om aan te sluiten aan de pc. Helaas wel draadloos. Het draagcomfort is prima. De microfoon is makkelijk te verstellen. Het geluid is helder en scherp. Ik heb geen last gehad van omgevingsgeluiden van mijn kant tijdens mijn scholing.

Pluspunten

• prima prijs/kwaliteit
  • duidelijk geluid

Minpunten

• niet draadloos

YaraboskyejaxxNewbie 20 juni 2021 Product gekregen

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Ik mocht deze headset testen, ik ben erg blij dat ik dat heb gedaan, ik ben heel tevreden over deze headset! De headset ziet er mooi strak en netjes uit, hij heeft een lange kabel om aan je pc/laptop aansluiten

Pluspunten

• Comfortabel
  • Geluid

Minpunten

• Usb-kabel
  • Al aangesloten microfoon

AmerieNewbie 20 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van de koptelefoon, sluit goed buitenaf geluiden af. en voelt stevig aan.

Pluspunten

• stevig en sterk
  • goed geluid

Minpunten

• geen aansluiting voor telefoon

WeeBee33Newbie 19 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Het geluid is goed en hij zit comfortabel. Ik vind het snoer wat lang je raakt snel in de knoop en zodra je het snoer aanraakt kraakt het in je oor. De microfoon werkt goed je bent goed te verstaan. Gebruikt met thuis werken (veel telefoon en video gesprekken)

Pluspunten

• Over het oor
  • Geluid prima

Minpunten

• Alleen met USB
  • Erg stoot gevoelig

Linda34Newbie 19 juni 2021 Product geleend

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Deze koptelefoon getest en gebruikt bij de vergaderingen van teams. Jammer genoeg krijg ik er ontzettende hoofdpijn van doordat deze zo strak zit. Je kunt hem alleen in hoogte verstellen, niet in breedte. Het geluid en het gebruik ervan werkt allemaal prima.

Pluspunten

• Handzaam in gebruik
  • In hoogte verstelbaar

Minpunten

• Zit erg strak

AnnekejhNewbie 18 juni 2021 Product geleend

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Goed product, makkelijk in gebruik, goed geluid. Makkelijk te verstellen op je hoofd. Schuifknop aan draad voor het volume is prettig. Makkelijk aan te sluiten. Kan helaas niet op de telefoon.

Pluspunten

• Eenvoudig fijn product
  • Goed geluid voor dagelijkse dingen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan niet op de telefoon

jamvwNewbie 18 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Prima product voor deze prijs. design niet bijzonder. headset is goed aan te draaien naar het juist formaat. Microfoon is prima, collega's konden mij goed verstaan. Headset sluit goed af, geluid is prima niet het allerbeste. Jammer dat alleen een usb aansluiting is.

Pluspunten

• lage prijs
  • microfoon goed
  • sluit prima af dus geen omgevingsgeluiden

Minpunten

• alleen usb aansluiting
  • saai design

samfaithvalNewbie 17 juni 2021 Product gekregen

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Degelijke headset, redelijk geluid en microfoon is matig. Makkelijke installatie doormiddel van USB aansluiting, de leren oorkappen zijn fijn maar met warm weer snel te warm om langdurig te dragen.

Pluspunten

• leren oorkappen
  • usb aansluiting

Minpunten

• matige microfoon kwaliteit

PiAs1976Newbie 17 juni 2021

Trust OZO USB HEADSET (Zwart)

Strak en tijdloze uitstraling. Eenvoudig te installeren, goed geluid, gemakkelijk harder of te zachter zetten. Flexibele microfoon. Headset sluit goed af zodat omgevingsgeluid haast niet gehoord wordt. Gebruikt tijdens beeldbellen en youtube. Nadeel, niet aan te sluiten op table of telefoon, Maar door de eenvoudige installatie en bediening een aanrader.

Pluspunten

• geluid
  • draag comfort
  • eenvoudig te installeren
  • makkelijke bediening

Minpunten

• niet aan te sluiten op tablet of telefoon

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust OZO USB HEADSET (Zwart)?