1 review

Samsung QLED Q80A (2021) 65" Zwart

€ 1.048,-
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Sparcky 16 november 2021 Product gekocht

Samsung QLED Q80A (2021) 65" Zwart

Prachtig haarscherp HDR beeld. Gaming op 120HZ is fantastisch. Ook een zeer vol geluid voor een TV. Maar Ik heb zelfs mijn netwerk ontkoppeld vanwege de advertenties met geluid. De afstandbediening is minimaal, geen "source select knop" maar wel knoppen met Netflix, Prime, Rakuten en samsung TV .... :-(

Pluspunten

• Beeld, kijkhoek en 120HZ
  • Geen Oled inbranding
  • Geluid

Minpunten

• Tizen is advertenties
  • Afstandsbediening (Geen source knop)
  • Geen Android Appstore (veel minder apps)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung QLED Q80A (2021) 65" Zwart?