Niet beschikbaar

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
wouter marks 16 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Wat een mooi klokje! Ziet er degelijk uit, voelt niet te zwaar. Het bandje zit heel fijn. Buitenkant is van leer en de binnenkant van rubber. Persoonlijk vindt ik dat erg prettig zitten. De App is zo geïnstalleerd en de koppeling tussen telefoon en horloge is dan ook snel gedaan.

Pluspunten

• Batterij duur
  • analoge klok

Minpunten

• geen minpunten

SevencrowNewbie 8 juni 2021 Product gekocht

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Geweldig product! Klassiek, stijlvol doch met smartwatch functionaliteiten. Geen toeters en bellen, geen kleurrijke bombastische circus op je pols. Op het eerste oog een normale horloge, maar onder de motorkap zie je meldingen van oproepen, berichten, bedieningspaneel voor spotify, stappenteller, jouw hartslag het weer en zoveel meer!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Goede verbinding met ios
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooie achtergronden
  • Vele opties zoals hartslagmeter, stappenteller en het weer
  • Muziekbediening optimaal
  • Volle accu gaat bijna 2 weken mee bij intensief gebruik

Minpunten

• Leer is van mindere kwaliteit
  • Achtergrond verlichting is matig

Kroesss 18 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Ik ben geen sportfreak die alles bij wil houden op mijn horloge. Ik was op zoek naar een stijlvol horloge, dat is hiermee erg goed gelukt! Ik draag hem zowel zakelijk als in mijn vrije tijd. Het tonen van de meldingen is mooi gedaan met het "wegdraaien" van de wijzers.

Pluspunten

• 2 weken batterijduur
  • Stijlvol alternatief voor LCD-smartwatch
  • Duidelijk afleesbaar

Minpunten

• Android-app heeft kleine bugs

marpeNewbie 15 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

chique mooi strak horloge. functie van digitaal af te halen zodat je er niks van merkt dat je een smart watch om hebt.

Pluspunten

• design
  • formaat

Minpunten

• veel instel mogelijkheden

marin2Newbie 13 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Erg mooie combinatie van smartwatch en klassiek horloge! Heeft alle functionaliteiten die je van een smartwatch verwacht, alleen duurt het even voor je weet hoe je het horloge kan bedienen. Enige nadeel is dat het leer van het bandje niet van de beste kwaliteit is.

Pluspunten

• Goede functionaliteiten
  • Goede batterijduur
  • Mooi klassiek design

Minpunten

• Bediening niet intuitief
  • Kwaliteit bandje

karincoeNewbie 12 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Prachtig design maar als smartwatch miner gebruiksgemak

Pluspunten

• Design erg mooi
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Omslachtig in gebruik
  • Bandje te klein voor gemiddelde man

VimiNewbie 12 juni 2021

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Via de insiders mogen testen. Wat een geweldig horloge! Mijn zoon heeft van dit merk ook een horloge maar die wordt erg warm. Deze heeft hier geen last van!

Pluspunten

• Mooi
  • Berichtjes komen goed door
  • Duidelijk beeld

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)?