Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
gas0line 8 mei 2008

Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit

Pluspunten

• Zeer positief is het simpele aansluiten. Werkt direct, dus ook voor je ouders ;-) makkelijk. Pas een aantal uren in bezit, maar lijkt zeer stabiel en snel. Geen verschil met utp. Maar ik gebruik het dan ook niet als direct netwerk tussen PC's.

Minpunten

• Valt me op dat ze erg warm worden. schat zo'n 50 graden. Tevens is de handleiding supersummier. Volgens mij kan ik de beveiliging instellen door binnen 2 minuten de knopjes op beide adapters 2 sec. in te drukken. Maar erg duidelijk is het niet.
  • Je kan ook niet zo zien of de beveiliging ingeschakeld is.

Beheerbaarheid Score: 3

jpm.lensen 12 april 2008

Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit

Pluspunten

• simpele aansluiting (echt plug and play)
  • geen sw/ drivers voor nodig

Minpunten

• prijs

Beheerbaarheid Score: 4

masterwill7 30 maart 2010

Beheerbaarheid Score: 5

Mebus 13 september 2009

Beheerbaarheid Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit?