Samsung Galaxy A72 (6GB) 128GB opslag Zwart

Specificaties 6,7" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ZORMNewbie 2 juni 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A72 (6GB) 128GB opslag Zwart

Ik had een LG G7 Thinq uit 2018 en gebruik mijn smartphone best wel intensief dus voelde mij genoodzaakt om na 3 jaar tijd een nieuwe telefoon te kopen. Bij opstarten moet deze telefoon gewoon laden met een laadbalk, wat ik helemaal niet meer gewend was.

Pluspunten

• Grote telefoon
  • Veel camera's
  • Fingerprint in de telefoon is fijn

Minpunten

• Samsung apps (opdringerig)
  • Accu gaat best snel leeg
  • Haperend bij gemiddelde games
  • Speciale (dure) case passen amper pasjes in

DirkLui 6 april 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A72 (6GB) 128GB opslag Zwart

Zeer goede telefoon voor een mooie prijs, zeker in vergelijking met de S-reeks. De keuze was tussen de A52 of A72. Vanwege de iets betere camera is het de A72 geworden. De A72 heeft nog geen 5G versie zoals de A52 maar dat is voor mij ook niet van belang.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Uitstekende foto kwaliteit
  • Andoid Auto werkt eindelijk
  • Oplader en kabel meegeleverd
  • Lekker groot voor mijn grote handen

Minpunten

• (Nog) niet gevonden

Evertprakkie 30 maart 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A72 (6GB) 128GB opslag Zwart

Fijne snelle telefoon, prachtig scherm. Herkend vaak mijn vingerafdruk niet in het vergrendel scherm. Ook na 2x opnieuw instellen. Hoop dat dit na een update is verholpen.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Ruime opslag
  • Snel
  • Android 11

Minpunten

• Herkend vaak mijn vinger afdruk niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy A72 (6GB) 128GB opslag Zwart?